reklama

Bolí len staroba ?

Bolí len staroba ? Je celkom prirodzené, že s narastajúcimi  rokmi človek ťažšie znáša záťaž v práci, pri prevádzaní športových aktivít či v osobnom živote. Je to však problém len starých ľudí ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Staroba bolí.....

 Je celkom prirodzené, že s narastajúcimi rokmi človek ťažšie znáša záťaž v práci, pri prevádzaní športových aktivít či v osobnom živote. O tom som sa mohol presvedčiť na vlastnej koži, keď som v jednom krásnom zimnom dni lyžoval na horách. Radosť z rýchlej jazdy a počasia rázne prerušil môj pád na pomerne tvrdý povrch zjazdovky. Bolesťou skrivená moja tvár nenechala bez odozvy mládenca, ktorý v tom momente sa prevážal vedľa na vleku. Jeho posmešná otázka „ staroba bolí, čo ujo „ sa my pomerne hlboko zaryla do pamäte a zanechala v nej stopy preto, že sa ešte necítim až taký starý. Rýchlo som sa však pozbieral z pádu a ďalej užíval radosti z peknej lyžovačky s miernou bolesťou na stehne až do udalosti, ktorá sa v priebehu necelej hodiny odohrala. Chlapec jazdiaci na snowboarde sa zrazil z lyžiarom tak nešťastné, že si pri tom zlomil nohu. Keď som prišiel k miestu nešťastia s údivom som v tvári skrivenej od veľkej bolesti a so slzami v očiach spoznal chlapca, ktorý sa mi pred tým položil tu najrealistickejšiu otázku súvisiacu s bolesťou. Možno že v tom momente, ako sa na mňa pozrel pochopil, že každá fyzická bolesť bolí rovnako mladého, tak aj starého. No horšia bolesť ako fyzická je tá duševná, ktorá poukazuje na aroganciu u niektorých mladých ľudí vo vzťahu ku starším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vincent Novotný 

Vincent Novotny

Vincent Novotny

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dochodca, sportovec a vasnivy hubar, ktory rad pise pribehy zo zivota, ktore sa okolo deju a niekedy su az tak neuveritelne ze tomu nikto neveri Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu