reklama

Mobil

Rob ľuďom dobro, keď chceš, aby robili oni dobro tebe. Touto zásadou sa snažím riadiť vo svojom živote, hoci nie vždy a pre každého to platí. Príhodu ktorú som nedávno zažil, len potvrdzuje toto moje tvrdenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mobil.

Rob ľuďom dobro, keď chceš, aby robili oni dobro tebe. Touto zásadou sa snažím riadiť vo svojom živote, hoci nie vždy a pre každého to platí. Príhodu ktorú som nedávno zažil, len potvrdzuje toto moje tvrdenie.

 Mobil sa už pomaly stáva základnou potrebou väčšiny ľudí. Mobily vlastnia ženy, muži, starí ľudia ale aj deti. Výhody použitia mobilu oceňujú najmä podnikatelia pri plnení si svojich pracovných úloh, mladí ľudia ktorí chcú byť v zájomnom kontakte čo najdlhšie, ale najmä rodičia k udržiavaniu kontaktu so svojim dieťaťom. Toto všetko mi prebehlo mysľou, keď som pri svojej prechádzke v prírode našiel pri lavičke mobil. Bol to jeden s tých krásavcov, cena ktorého pomaly dosahovala výšky môjho skromného dôchodku. Nie je preto nič zvláštne, keď som sa v prvom momente potešil, že budem vlastniť takýto mobil aj ja. Obvolal som celú moju rodinu, manželku, syna a dcéru, aby sa tešili spolu so mnou z nálezu, ktorý bol doposiaľ najhodnotnejší, ako sa mi podarilo v mojom živote nájsť. Môj prvotný pocit však v zapätí vystriedali výčitky svedomia riadeného sa zásadou spomenutou v úvode „ rob ľuďom dobro, keď chceš, aby robili oni dobre tebe „ a to najmä vtedy, keď som pri listovaní v zozname našiel adresáta pod označením „ocko“, „mamka“ a „stará mamka“ a pod. Hneď mi bolo jasne ,že ho stratilo nejaké dieťa. Vtedy som už ani chvíľku neváhal a hneď som vyťukal číslo označujúce „Ocko“ a po jeho prihlásení som s radosťou zvestoval, že som našiel mobil ich dieťaťa. Namiesto vďaky, jeho prvou reakciou boli slová „ však si to ten škrečok odskáče, čo nevie si dávať pozor na svoje veci a pod. „, čo ma nesmierne šokovalo. Ani som mu poriadne nestihol povedať svoju adresu a informáciu že po návrate s prechádzky mu ho odovzdám a už som ho viac nepočul. Počas mojej prechádzky v prírode som bol postojom toho človeka taký šokovaný, že už sa mi celý svet nezdal taký krásny ako po tom, čo som sa priznal, že som našiel mobil jeho syna.. Hneď som sa pobral domov, kde už pri bráne stálo ustrašené 10 až 12 ročne chlapča, ktoré na rozdiel od svojho otca pekne poďakovalo za to, že som mu dal jeho mobil. Táto chvíľa mi nakoniec aspoň z časti nahradila potešenie a vďaku, ktoré som očakával od dospelého človeka a dostal som ho nakoniec od malého chlapca.

Vincent Novotny

Vincent Novotny

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dochodca, sportovec a vasnivy hubar, ktory rad pise pribehy zo zivota, ktore sa okolo deju a niekedy su az tak neuveritelne ze tomu nikto neveri Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu